Wednesday, March 2, 2011

i wish i could...

;">Assalamualaikum...

blog yg aku buat ni bukan nyer ape sangat..kenkadang lih wat tempat luah perasaan terpendam gak.kalu tension jew..xtahu nk citer kat sape tlis..tlis dan tulis..bagus gak..kurang2 terluah la jugak ..biarpn dlm bentuk perkataan pon xpe..as the title i wish ...kenkadang ak ase mcm nak berenti je belajar..rase cam belajar pon xde mase dpan je..haish xbaik kn berfikiran negative cam gitu..rezeki tu tuhan dah tentukan tuk setip hambanya..tapi kene la usaha...aku ni harapan..harapan..ibu aku...tuk bantu adik beradik aku yg lain..tapi..aku rase aku bantu diri ak pon xmampu buat mase skrang..risau la kalu harapan yg mak aku duk impikan selama ni hanya akan mengecewakan dia...kenkadang ak terfikir kalo ak kawen ngan owang kaya jadik bini no 4 pon xpe aslkan KAYA..lih tampung ak..tengok ak caps lock lagi tu..nak menunjukkn keserisuan aku yg nyata lagi bersuluh.

apa lg yg aku wishhh..ha? sometime ak wish aku lih smbung belajar sampai jadi dr or prof ada phd(pyakit hanyut diri)...phd betul la..tapi nak wat tu emua makan masa la..adooiiii...xde mende mudah kt dunia ni..nabilah oiiii...ko ingat senang ke nak kaya..nk kene kawen ngan datuk k lu baru kaya..hak2..kak siti kaya ade bakat ..aku ade bakat pe..nyanyi...haha..roomate ak kate sure wa sumbang der..mmg pon..so nyanyi is deleted..ape lg bakat yg lih diasal tampe perlu ilmu yg tinggi2....ak ade tinggi..tinggi la jugakk..sesuai jadik model..kah2 daydreaming..biar p la..blog i..suke suki i la nak tlis mende pon..xsuke..bole..bl h..okeyyy.

ape nak citer g..nak luah pe g..ha g satu skrang ni ku rase serabut semacam jew..benci serabut menhantui hidupku,ak ni jnis yg xsuke nk bangkang2 org..kalo ak bangkang pon..ak mmg xmng..n ak xsuke wat musuh ngan org..kalo ad org xsuke ak..ak mule xsedap aty..n try berfikir dgn so hard ape slh aku...tapi once ak dah panas2 tahap dewa..xlih control..mau betahun baru baik arrr..cam gitu lahhh.orang may b tgok ak ni org yg sng dibuli...xgune pendam2..mulai saat ni..ak akn stand pada prinsip ak..cube ar kalu berani..nak buli ak lg..jgn harap..may b ak kene asah g aku nyer confident level..supaya..ak bkn mintak direspek..tapi..self estem.

k lah lain kali smbg..nak mandi+smbag magrib
p/s:sesungguhnya Tuhan shj tempat mengadu..yg sentiasa paham n dengar rintihan aku.
aku jew wat do no dgn itu


pic xde motif..tiade kaitan citer ni ngan kolar bear ini..dia xsalah..ok

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails