Tuesday, March 8, 2011

fajar harapan


Assalamualaikum

perghhhh wat dua entry lam hari yang sama..ok masa ak duk taip perkataan ni kedengaran azan berkumandang dari masjid al-mulk..tenang gile jiwa ak yg kacau tadi.by da way ak g jaln2 kat bilik izan(bukan nama sebenar) member satu sekolah menegah dulu.sbb agak tensio tadi ptg dtg bilik dia..at least ade la tempat aku bercerite drp duk terperap kat cahaya gemilang..and wat hal masing2.bosan giler.....emmmmmmmmmmmmm.....harap2 next sem aku dpt roomate yg best.semoga.(^__^) mood aku dr ptg tadi mmg swing tahap dewa..tapi alhamdullilah skrang cam dah beransur ok..alhamdullilah.~@__@.

ok aku nak citer ape ek...hah cite jew la ape2 pon yg aku terlintas..ok now...tengah lam delima nak balik cahaya or nak stay fajar malam nie..rase cam nak stay sini jew..cam best jew..kalo aku balik pon..cam..emmmm..so ak dah buat keputusan aku ase ak nak stay fajar je la..biaq sampai mood aku ok balik..kui3..esok pepagi blah ar kan..class kul 11 kot..lab~!!!


p/s:dalam proses meditasi diri..utk kembalikan spirit yg down tahap dewa..semoga~@__@!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails