Tuesday, March 8, 2011

damn presentation

Assalamualaikum

aku baru balik wat presentation sal bioprocessing...tapi ape yang aku dapat? misconception...topic lari..xkene topic..pendek kate topic aku xsesuai..ok..fine..presentation 20%..test 10%..confem2 la aku dpt ciput jew mark tuk presentaion...jiwa aku skrang rase sedih gile2..rase nak nangis semahu-mahunyer.kenape dgan aku ni eh????????
apa masalah aku sena nye ek...yang kau nak rase down tahap dewa tu ape kes....ok fine...nak emo sgt kan..ok emo la.semahu-mahunyer.
ape daaa ko mende simple mimple pn xlih wat..ape yg kau reti hah???????? tido...makan.....wat menyemak jew jadi makhluk bumi.abis ak nk jadik makhluk planet mane g..waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......lantak ko lah..nak jadi ape pon..ur day even became worst.


p/s:blog ni dicipta untuk luah aku nyer perasaan..as my tempat luahan..xde nak suh korang bace2 semua post2 aku yg lgsg xde input..kalo ade yg terbaca..kalo korang rajin..tlong doakan aku jadi manusia berguna.itu jew..tq.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails