Friday, April 9, 2010

Imtihan mood

setelah sekian lame nye ku xmerapu di meja penaku..hari ini bg memenuhi hak batin ku yg menjerit2 n meronta2 mintak mencurahkan isi kepala yg sekian lame nyer terbeban dek assigmnt n class yg mencurah2 untk dihadiri dgn jiwe kosong.....haaaaahhhh......mengeluh pjg aku hari nie..cz bile pk balik dh ready ke nk g berperang nie...xlame dah nk perang...pedang xasah lagi..perisai xde lg...jiwe xkental lgi...emmmmm........xpe2 actually aku lgi prefer hidup yg byak tugas dr boring jew duk kat bilik duk wat kuak lentang kat katil kesyanganku..

well skrang nie aku nk senaraikan benda2 yang aku nk target untuk sem depan


1.bekerja lagi bersistematik/terurus
2.try not to scary wt others people especilly other races
3.lebih byak wat presentation lagi bgus:high my confident level
4.lebih byak msuk aktiviti:xjdi cam batu/tunggul
5.manage well my money
6.penampilan:as long as menutup aurat n sopan
7.lagi banyak mmbaca
8.jgan malu bertanya:nie sbenar nye target sjk dr sekolh g
9.kumpul banyak2 kawan
10.mantapkan bhase ingeris: speak wt others
11.jauhi sikap negetif:thinking about other people like this n like that
12.alwayzzz smile: make it as habit
13.lebih byak amik berat pasal kelurga:kerap call
14.jaga hati,minda,jiwe,mata,tangan,anggota from devil
15.jadi manusia yg sempoi2 tapi xlupe agama
16.beri yag terbaik untk setiap assigment n test
17.jadikan diri adlh orang yg mndpt markah tertinggi dlm class
18.bina hubungan baik dengan lecterurs,cosmate,schoolmates
19.jadilah siape pon aku nk jadi:aslkan xlangar syaria
20.kalo ade 100 org dpt A:slh seorang adlh aku:kalo 10:slh seorang adlh aku:kalo 5,slh seorang adlh aku..kalo seorang:ITU ADALAH AKU

keyakinan dan semangat amat penting dlm berperang...semoga ALLAH S.W.T mempermudahkan urusanku...ameen YA RABB....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails