Friday, February 24, 2012

FYP again n again

assalamualaikum

fyp aku yang aku rasa mcm..ishhh tetibe kalo wat camni cam slh wat camtu pun cam xbetol jugak.
pastu microb ak tu mcm xmau bekejasama je dgn ak...dah 2 minggu ak test pakai 2 3 jenis medium,tpi ak tgk cam tumbuhnya xsperti ak harapkan.

dan ak sedey jugak dgn sikap ak sdri,dan emmm....xyah lah komplain pasal org lain.org lain pon ada masalah diorang jugak,ada fyp jugak kan..ok fine....

apa yang aku perlukan sekarang sebenarnya adalah sokongan..yes sokongan....tapi aku xdapat itu..sbb tu ak rasa mcm down je nak teruskan eksperimen ak...waaaaa

my day even bcome worst now....tetibe xpaham method apa nak pakai,lagi bertambah2 rasa mual dlm aty bila...ish xyah lah nak mengumpat kat sini lak kan..pkey ttp citer.

blog ni ak yg tulis so citer dio pon ofcos pasal ak je.moral down3


1 comment:

  1. tkpe2..jgn sedih...same2 ar kite ye usaaha....saya pn part seterusnye nie pn tk tau mcm mana ...huhuh....sy tk tau method tok detect sample sy..huhuhu....mood stress....nk shoping...duit tk masuk lg...dua bulan lepas tk p navy..elaun pn 0 sen..huhu...bergntung gn pt sem lepas yg tgl 50 je nie...huhuhhu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails